101 maatregelen in de NEN 7510 om je organisatie informatieveilig te houden waar je iets mee moet. Bewustwording is een belangrijke, maar lastig om uitvoering aan te geven in de praktijk. Je bent verplicht er iets mee te doen én je wilt dat je jouw management en collega’s in de organisatie meekrijgt en er iets verandert. Je hebt er zelf niet echt tijd en energie voor, maar dit onderwerp komt wel steeds weer op je bordje.


Stop met piekeren over bewustwording; laat onze AwarenessClick je werk makkelijker maken. Met deze bewustwordings-boost-box kun jij uitvoering geven aan de norm en wijst de route zich vanzelf.
Een jaar lang krijg jij elke maand een kant-en-klaar pakketje dat aansluit bij de dagelijkse praktijk. Het motiveert, geeft continuïteit en biedt telkens nieuwe prikkels om het onderwerp interessant te houden. Duidelijke instructies voor deze maand, grondig uitgewerkt. Jij past het gewoon toe.
Bewustwording is een voorwaarde voor al het andere werk dat je doet op het vlak van informatiebeveiliging en privacy. Dus als je dit doet, wordt de rest van je werk aan IB&P makkelijker en kun je aantonen wat je gedaan hebt.
Pak nog maar een kopje koffie, want jij houdt tijd over én je bent gewoon goed bezig. Wij hebben jarenlange ervaring met dit onderwerp dus overal is goed over nagedacht en alles is getoetst in de praktijk. En dat scheelt jou veel tijd.
Je kunt doorgaan met af en toe een hap-snap-actie, die er toch vaak bij inschiet en die veel tijd en energie kost omdat het niet in je routine zit. Daarbij houd je dat gevoel dat het niet voldoende is voor zo’n belangrijk onderwerp.
Het is nu tijd om actie te ondernemen. Dit is jouw kans om op een gedegen, leuke en unieke manier uitvoering geven aan bewustwording. bestel nu jouw AwarenessClick en werk iedere maand aan jouw bewuste organisatie!
Mail naar support@privacylabnederland.nl voor meer informatie en om te bestellen.
Leverbaar vanaf januari 2026.
AwarenessClick, de bewustwordings-boost-box is ontstaan uit een samenwerking tussen Martine van de Merwe (eigenaar Privacylab) en Marlie Oosterik (eigenaar Cascader). Onze jarenlange ervaring op het vlak van bewustwording, gedragsverandering en informatiebeveiliging en privacy maakt dit een unieke samensmelting van kennis en ervaring.

